google-site-verification: google71619d9bbcc11e22.html

Pink Transparent Star

31 Ağustos 2014

5 Ürünle Pratik Yaz Makyajı


Uzuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar!
Tatile gidişim o kadar ani oldu ki, blogum geride öylece boynu bükük yetim kaldı :( Ama işte tekrar yeni bir postla birlikteyiz ^^ Dışarı çıkarken çok fazla makyajla uğraşmak istemediğim zamanlar bu muhteşem 5liyi kullanarak yok gibi duran makyajı yapıyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim. Detay için okumaya devam:)
Öncelikle yüzüme; güneş alerjimden dolayı ve yüzümde güneşin cilt lekesi oluşturmaması için yaz-kış 
La Roche-Posey Anthelios XL spf50+ Tinted Fluid sürüyorum.(Bu ürünün de yazısı gelecek) Sürdükten sonra yaklaşık 15 dakika iyice emilmesini bekliyorum.

Şimdi makyaja başlayabiliriz:)
Rimmel London Match Perfection Kapatıcı'yı göz altlarıma, göz kapaklarıma, kaş altıma ve kapatılması gereken diğer noktalara yüzük parmagımla pıtpıt yaparak uyguluyorum.

Daha sonra Essence Mattifying Compact Powder ile kapatıcı sürdüğüm yerleri sabitliyorum ve T bölgeme daha yoğun olmakla birlikte yüzümün diğer yerlerinede uyguluyorum.

Allık olarak The Balm Hot Mama'yı çok hafif belli belirsiz yanaklarıma uyguluyorum, zaten hem renkli hem de sedefli bir allık oldugundan az bir miktarı bile yeterli oluyor. Göz kapaklarıma da yine Hot Mama'yı çok hafifçe sürüyorum, amaç sadece daha canlı bir görünüm elde etmek.

Rimel olarak ise bittiğinde tekrar tekrar aldığım indirimlerde stokladığım Maybelline The Falsies Black Drama kullanıyorum, zaten kirpiklerim çok uzun ve dolgun olduğu için 1katla takma kirpik etkisi yaratıyor.

En sevdiğim kısım ruja geldik. Kullandıgım ruj NYC'nin Air Kiss isimli mavi alt tonlu pembe ruju. 

Son olarak yanaklarımın göze yakın olan yüksek kısımlarını da tekrar Rimmel London Match Perfection kapatıcısı ile aydınlatıp makyajımı bitiriyorum. 

En fazla 5dk mı alıyor :) 


 Esen kalın,
xoxo



 


2 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun canım. Bu pratik makyaj önerilerini sevdim. Sana da çok yakışan bir makyaj olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sağolun :)

    YanıtlaSil