google-site-verification: google71619d9bbcc11e22.html

Pink Transparent Star

5 Eylül 2014

AGUSTOS / BİTENLER

Selamlar Selamlar Selamlarrr! İlk Bitenler yazımla karşınızdayım.
Bu post için nasıl mücadele verdim nasıl! ( Yeah i'll survive! )  Biten ya da hoşuma gitmeyen ürünleri anında çöpe postaladığım için elimde tutmam çok zorladı beni ama başardım sanırım :) Birlikte inceleyelim bakalım...
Tabii ki de tüm ürünleri 1 ay içerisinde bitirmedim, Ağustos ayı içerisinde bitişleri denk geldi diyelim. Birkaç paket de makyaj pamuğu bitirdim fakat anında çöpe atma huyumdan dolayı onları da bu bitenlere koydum farzedin:)
Bitirdiğim ürünleri gruplara ayırarak bahsedeceğim.
Diadermine'nin temizleme sularından çok çok memnunum, ne bir sivilce, ne kızarıklık, ne yanma ne de başka bir sorun yaşatıyorlar. Yüz temizleme suları fısfıslı ve çok kullanışlı; yüz, göz ve dudaklar için temizleme sağlıyor. Vitamin içerdiği için de cildinize taze ve ışıltılı bir görünüm kazandırıyor. Hassas göz makyaj temizleyicisini de beğenerek kullanıyorum. Gözlük kullanmadığım zamanlar numaralı lens kullanıyorum ve lens kullananlar için de uygun bir göz temizleyicisi. Yüzünüzü hafif nemli bırakıyor ve sonrasında yüzümü yıkadığım için yapışyapış bir his yaşamıyorum.

Boyutundan dolayı Arko Nem'in meyveli bakım serisinden yoğurt-böğürtlen olan kremini çantamda da taşıdım sürekli. Yüz, el ve vücut için kullanıma uygun bir krem ve nemlendirmesi çok güzel anında emiliyor. Ben el ve dirseklerim için kullandım. Kokusu adı gibi muh-te-şem! (düştü bayıldı)
Privacy deodorant için diyecek pek sözüm yok aslında, kokusu harika, işini görüyor, severek bitirdim.


Rimmel Match Perfection'dan oldukça memnunum bittikçe alıyorum, hem kapatıp hem aydınlatması benim için tekrar alış sebebi.
Max Factor Second Skin Foundation 060 Sand'i bitirmek için epey uğraştım, bilerek cilt tonumdan 2-3 ton koyu almıştım. Hem bronzlaştığımda dengeyi sağlamak için hem de kontür uygulamarında kullanmak için ideal bir ürün oldu. Yapısı orta kıvamda likit ve kalıcılığı çok güzel, ışıltı da veriyor.
Rimmel Lasting Finish 25saat etkili fondötenin kıvamını biraz koyu buldum, az bir miktarla BeautyBlender ile uygulandığında en ideal sonucu veriyor bence, homojen olarak uygulamayı ben öyle başarmıştım. Kapatıcılığı orta seviyede fakat bir süre sonra ben de parlama yaptı. Pudrasız kullanmayın derim.

Asetonun hiç bir özelliği yok, bildiğimiz aseton:) Tekrar almam, başarısız.
Flormar'ın Pretty serisinden rakı beyazı dediğimiz bu rengi almıştım, almaz olaydım hemen kurudu, çöpe!
Golden Rose'un Matte serisinden siyah renkli ojesi nefret ettirdi nefret! Ne tam mat bir bitiş sağlıyor ne de tırnakta kalıcı. Şişesinde kısa sürede katılaştı, hiçbir güzel yanı yok. 2-3 kere zoraki kullandım çöpe gidiyor.

Bu rimelleri severek kullandım, sürdükçe Allah'ım ne güzel oldu diyip hiç bitmesin istedim ahaha:)
Black drama zaten artık hepinizin bildiği fırçası kaşık formunda eğik bir rimel, hem uzatıyor hem kıvırıyor bittikçe alıyorum favorim kesinlikle.
Rimmel Scandaleyes retro glam rimeli de dolgunluk açısından çok başarılı buldum. Kirpikleri uzatmadan daha çok dolgunlukta master yapmış, ilk başta kirpiklerimi biraz yapıştırdı birbirlerine ama birkaç kullanımdan sonra düzeldi. 2side simsiyah, güzel, nefis :)

Benim bitenlerim böyleydi, görüşleriniz ya da sorunuz varsa yoruma bırakmayı unutmayın! ^^


Esen kalın,
xoxo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder