google-site-verification: google71619d9bbcc11e22.html

Pink Transparent Star

26 Temmuz 2014

ALIŞVERİŞ | GRATİS & WATSONS BAYRAM İNDİRİMİ




 
Herkese merhabalar! 


Kişisel bakım marketleri olan Gratis ve Watsons bu bayramda da bizleri unutmadı ve  özellikle renkli kozmetik ürünlerinin çoğunda Gratis'te Gratis Kart ile birlikte %50 indirim, Watsons'ta ise çoğunlukla %40 indirim vardı. Sıcak, nem, oruç demeden çoğumuz koştuk:) Bakalım ben neler almışım??



Alışverişi 24 Temmuz'da yaptım fakat yazısı bugune nasip oldu. Çoğu uzun süredir kullandığım ürünler ve bittikçe alıyorum. Gratis'e gitmeden evvel de evde bir liste hazırlamıştım, fazla gereksiz ürün almamak için ihtiyaçlarımı yazıp hatta numaralandırarak sıralamıştım. Lakiiiiiinn... Malesef çıktıktan sonra o listeyi evde unuttuğumu farkettim. Aklımda kalan ihtiyaçları almakla yetindim. (kendi bile inanamadı)
Neyse bakalım neler almışım:)

 

1- Loreal Paris/ Elseve Saç Bakım Yağı Extraordinary Oil : Büyük övgülerden sonra ilk defa edinmiş oldum ve alalı 3 kez denedim, ayrıntılı izlenimlerimi ve açıklamasını daha sonra paylaşacağım. İndirili Fiyatı: 9.95 TL

2- Dirty Works/ El kremi: El kremim bitmişti bu da indirimdeyken sepete attım, kokusu muhteşem. İndirimli Fiyatı: 5.95 TL

3- The Balm/ Balm Voyage Palet: Bu paleti uzun zamandır istiyordum çok şükür edindim. Ayrıntılı yazısı en yakın zamanda blogta olacak. İndirimli Fiyatı: 46.25 TL

4- Privacy/ Gold Sensation 24h Deodorant: Yazın en çok tükettiğimiz şey olmalı, Privacy'nin deodorantlarını severi ama bu Gold Sensation serisinden ilk alışım. İndirimli Fiyatı: 5.99 TL

5- Maybelline/ Volum Express Falsies Black Drama Siyah Maskara: Favori rimelim, tek geçerim:) İndirimli Fiyatı: 12.50 TL 

6- Rimmel London/ Match Perfection Concealer: Bittikçe aldığım güzide kapatıcım. İndirimli Fiyatı: Tam emin olmamakla beraber 10.15 diye hatırlıyorum. 


 Benim bayram indirimi alışverişim bu şekildeydi :) Peki sizler neler aldınız? Görüş ve önerilerinizi yorum kısmına bırakmayı unutmayın ^^
 
                                              Esen Kalın, 
                                                                   xoxo
 
 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder